Benvolguts i Benvolgudes clients/tes; amics/gues i col·laboradors/res,
És un plaer per a tot l’equip anunciar-vos l’obertura del nostre establiment el proper divendres, 19 de Juny.
Des de l’Hotel-Aparthotel Solé volem transmetre un missatge de positivitat, calma i confiança en aquest nou context on la seguretat de l’equip i clients és la nostra màxima prioritat. Amb aquest objectiu, estem adoptant les accions i mesures sanitàries establertes per -quan obrim novament les nostres portes- assegurar la prevenció de la salut i la seguretat davant del contagi, tot mantenint el confort i confiança.
Hem actualitzat les mesures de neteja, reforçat els estàndards i augmentat la freqüència de desinfecció de totes les àrees de l’Hotel-Aparthotel.
Treballem amb Ecolab, una de les empreses líders en el sector de la neteja, per tal d’assegurar-nos i ajustar-nos a la normativa de l’àmbit i complir eficaçment amb els criteris de desinfecció previstos. Tot l’equip i departaments han rebut la formació adequada en prevenció. Així mateix, hem delimitat els aforaments i la distància de seguretat a totes les zones de l’Hotel-Aparthotel, situant desinfectants a disposició de clients/es i equip.
Diàriament ens mantenim informats de totes les novetats per, si cal, reforçar les mesures previstes.
El compromís amb la salut i la tranquil·litat dels nostres clients/tes, amics/gues i equip són la nostra prioritat, avui i sempre.
Informar-vos, també, què hem flexibilitzat la nostra política de cancel·lació de reserves per tal què aquells clients/tes que no han pogut viatjar degut al Coronavirus i pels que estan planificant la seva pròxima estada, no perdin l’oportunitat, en un futur, d’allotjar-se a les nostres instal·lacions i visitar el meravellós paisatge, tradicions, cultura i gastronomia que ens brinda el Pallars.
Per a més informació sobre la política de reserves no dubteu a contactar-nos.
Per últim, agrair-vos de part de l’Equip i la Família Solé tot el suport que ens heu ofert durant la Covid-19 així com la vostra confiança i fidelitat des de fa més de 68 anys.
Esperem poder donar-vos en breu la benvinguda en un estiu més al nostre estimat Pallars.
Fins aviat!!!
Atentament,
Hotel Solé.
Volem que puguin continuar gaudint de les seves vacances i que aquesta sigui la seva única preocupació, per això hem defint un protocol d’actuació i prevenció que asseguri la seva salut i benestar.
La seguretat i la higiene en les nostres instal-lacions sempre ha sigut una prioritat per a nosaltres, però ara més que mai estem extremant totes les mesures per a que viatjar continui essent una experiència segura.
ENTRADA AL HOTEL – APARTHOTEL
• Uso obligatorio de mascarilla
• Mampara protectora en la recepción
• Alfombras desinfectantes
• Desinfección y esterilización de las llaves de las habitaciones después de cada uso.
• Recipientes para dejar las llaves una vez utilizadas
• Medidas de distanciamiento social entre clientes y empleados
• Dispensadores de gel hidroalcohólico
• Se recomienda el pago con tarjeta de crédito
RESTAURANTE Y CAFETERÍA
• Los servicios de desayuno, que ofrece el Hotel han sido modificados con el objetivo de preservar su salud sin reducir la calidad.
• Uso obligatorio de mascarilla tanto al entrar como al salir del restaurante.
• Aforo limitado y distancia reglamentaria entre mesas.
• Desinfección de mesas y sillas después de cada uso.
• Puntos de gel hidroalcohólico en todos los accesos al restaurante y cafetería.
HABITACIONES Y APARTAMENTOS
• Limpieza e higienización de las habitaciones. No sólo cuando el cliente deje la habitación, también durante su estancia
• El cliente puede pedir la NO limpieza de la habitación/apartamento para limitar la entrada.
• Incremento en la frecuencia de desinfección de las superficies de mayor contacto como interruptores, pomos, puertas y grifería.
• Lavado de ropa y textiles con programas especiales que garantizan la máxima higiene
• Ventilación de la habitación mientras se realicen las tareas de limpieza.
• Limpieza exhaustiva de toda la habitación con productos con efecto virucida.
• Desinfección de las habitaciones mediante ozono
RESTRICCIONES ESPECIALES PARA LA PISCINA
• Intensificación del mantenimiento y limpieza del agua de la piscina, así como del mobiliario
• Aforo limitado para mantener la distancia mínima de seguridad.
• Redistribución del mobiliario dejando la distancia reglamentaria necesaria.
OTRAS ZONAS COMUNES
• Uso obligatorio de mascarillas en todas las zonas comunes del Hotel-Aparthotel
• Aforos máximos establecidos para garantizar la distancia mínima de seguridad entre personas.
• Ventilación diaria de todas las zonas.
• Creación de carteles específicos en todas las zonas comunes del hotel recordando la necesidad de mantener la distancia de seguridad.
Al vostre servei
Hotel Solé